Reagálás a Hírextra cikkére
Tisztelt Pásztor Balázs (HírExtra)!
A hirextra.hu oldalon megjelent "Perec helyett normális közlekedést!" című írásával kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatom, egyúttal kérem vastagon szedett álláspontunk megjelentetését is:
"Utasainknak valóban a kedvében szerettünk volna járni, mert úgy gondoljuk, hogy első az utas, akinek ugyanúgy jár a figyelmesség, mint mindenkinek. Igazán sajnálom, hogy az utasbarát akciónk nem nyerte el a tetszését, mivel Ön az egyetlen, aki kifogásolta ezt a szerény, perecenként mindössze 15 Ft-os gesztust.
Az írásos megkeresésekkel kapcsolatban a vonatkozó adatvédelmi törvény 15 napos válaszadási határidőt ad. Mint azt Ön is tudja, és bizonyára tapasztalja is, az újságírókkal folytatott korrekt és hatékony munka, együttműködés érdekében napi munkája során a BKV általánosságban eltér a fenti válaszadási határidőtől, azaz megpróbálja ennél szűkebb határidővel, egy-két napon belül kielégíteni a sajtó sürgősebb igényeit. A korrekt, kétoldalú szakmai együttműködés során nagyra értékeljük, ha a sajtó részéről is ez nyilvánul meg.
Köszönettel vettük a további műszaki témájú (buszokkal, és kijelzők cseréjével kapcsolatos) észrevételeit, mivel a Társaság érdeke is azok mielőbbi megoldása."
A cikkben leírtak kapcsán szívesen látom Önt egy személyes találkozóra.
2009. június 28.
Üdvözlettel:
Pásztor Erzsébet
Kommunikációs Igazgató
BKV Zrt.