Reagálás a Blikk Drága mulatság lett az olcsó BKV-busz c. cikkére
Tisztelt Vajta Zoltán!
A Blikkben „Drága mulatság lett az olcsó BKV-busz” címmel megjelent írására reagálva az alábbi tájékoztatást adjuk.
Ahogy azt a korábbi válaszunkban is jeleztük, a Mercedes Citaro eddig nem volt megtalálható a BKV járműállományában, így a Citaro autóbuszokat karbantartó, javító személyzet számára is új ismereteket, szaktudást kíván ezeknek a járműveknek a javítása. A Citaro autóbuszok üzemeltetése során jelentkező meghibásodásokat többségében már a szerelőink is orvosolni tudják, de természetesen előfordulnak még olyan problémák, amelyeket csak nagyobb típusismeret birtokában lehet elhárítani.
Ha teljes terjedelmében közölte volna a válaszunkat és nem csak „név nélküli BKV-s forrásokra” hivatkozik, a cikkben az is megjelenhetett volna - hozzájárulva az objektív tájékoztatáshoz -, hogy a buszok szervizelését saját hatáskörben végezzük.
Kérjük, hogy a jövőben az objektív tájékoztatás érdekében legyen szíves felhasználni az Önnek küldött hivatalos, szakmai válaszainkat. Ez nem csak a BKV Zrt., de az utazóközönség érdeke is, akik nyilvánvalóan valós tájékoztatást szeretnének kapni.
Üdvözlettel:
BKV Zrt.