MILLFAV
Szervezeti terület | MILFAV Vontatási Szolgálat |
Jármű típusa | S.P. FAV 11psz |
Gyártási hely, év | Schlick Vasöntöde és Gépgyár. Elektromos egységek: Siemens und Halske (1896-os gyári állapot) |
Helyreállítás, felújítás időpontja | 1996. (Az 1960-ig tartó szólóüzem utolsó fázisának megfelelő kialakítás.) Állagmegóvó felújítás: 2006 |
Teljes hossz (mm) | Ütközőtányérok között: 11,120 mm; Kocsiszekrény hossza: 10,470 mm |
Tengelytáv (mm) | 1550 mm (a 3600-as villamosok forgóváza 1600-s tengelytávú) |
Max sebesség (km/h) | 50 km/h |
Engedélyezett sebesség (km/h) | 50 km/h |
Vonoóerő, teljesítmény (LE) | Motorteljesítmény: 2 x 46,7 kw |
Szolgálati tömeg (kg) | Üres kocsi tömege: 16500 kg; Maximális tengelyterhelés: 5193 kg |
Ülőhelyek száma | 14 fő |
Szállítható utasok száma | Gyári adat: állóhelyek száma: 32 fő (5 fő / m2) ; Befogadóképesség: 46 fő (Ténylegesen : 25 fő) |
Fogyasztás, energia, üzemanyag | Felsővezeték feszültség: 600 V egyen, + 20% - 33% |
Forgalomban mikor közlekedett utoljára | Forgalomban: 2011; Karbantartás utáni próbafutásokon negyedévente (üzemszünetben) |
Jellegzetessége, rövid története | A jármű története az átalakításokat, módosításokat tekintve megegyezik a többi favázas kocsiéval, leszámítva, hogy feszültségmentes üzemben is tudjon "menteni" akkumulátoros kocsivá alakították. Az elképzelés nem hozta a várt eredményt. A kocsi a Récsei buszgarázsba lett átvontatva, ott várta a sorsát, majd vissza hozták a FAV járműtelepre. A bontási "inváziót" túlélte. . |