SZKT-ARC Tr 187/TV.EU
Tesztelési alapadatok |
|
Tesztelési időszak: |
2010.09.27. - 2010.10.03. |
Viszonylat: |
80-80A |
Tárolt: |
Kőbánya telephely |
Főbb méretek |
|
Hosszúság: |
18 750 mm |
Szélesség: |
2 550 mm |
Magasság: |
3 000 mm |
|
|
Tengelytávolság |
|
"A" - "B": |
5 450 mm |
"B" - "C": |
7 030 mm |
|
|
Mellső túlnyúlás: |
2 680 mm |
Hátsó túlnyúlás: |
3 590 mm |
|
|
Fordulókör átmérő min.: |
11 860 mm |
Tömegadatok |
|
Saját tömeg: |
17 600 kg |
Megengedett legnagyobb össztömeg: |
27 990 kg |
|
|
Tengelyterhelési adatok |
|
"A - tengely": |
5 600 kg |
"B - tengely": |
9 900 kg |
"C - tengely": |
11 080 kg |
Szállítható személyek |
|
Ülőhely: |
40+1 fő |
Állóhely: |
92 fő |
Összesen: |
132+1 fő |
|
|
Kerekesszék elhelyezési lehetőség: |
1 db |
Főegységek |
|
Motor: |
SKODA 32 ML 3550 K4 |
Teljesítmény: |
240 kW |
Nyomaték: |
|
|
|
Futóművek |
|
"A - tengely": |
ZF RL 85 A merev, portál rendszerű |
"B - tengely": |
ZF AVN 132 merev, portál rendszerű |
"C - (hajtott) tengely": |
ZF AV 132/80/6 merev, portál rendszerű |
Kerekek |
|
Gumiabroncs mérete: |
275/70 R22,5" |
Keréktárcsa mérete: |
8,25 x R22,5" |
Felfüggesztés |
"A" tengelyen 2 db, "B" és "C" tengelyeken 4-4 db légrugóval, elektronikus szintszabá-lyozással (KNORR ELC) "A" tengelyen 2 db, "B" és "C" tengelyeken 4-4 db hidraulikus lengéscsillapítóval |
Fékrendszer |
|
Üzemi fék: |
Kétkörös légfékrendszer |
Névleges nyomás: |
10(8) bar |
Fékszelepek: |
KNORR |
ABS / ETC: |
KNORR |
Felépítmény |
|
Belépési magasság |
|
Normál szintnél: |
340 mm |
Alacsony szintnél: |
270 mm |
|
|
Csuklószerkezet: |
|
Hübner HNG 16.5; egysoros, golyókoszorús, alacsony padlós járműhöz kialakított, hidraulikus vezérléssel |
|
|
|
Vázszerkezet: |
|
Négyszög keresztmetszetű, rozsdamentes profilokból készített vázszerkezet |
|
|
|
Külső burkolat: |
|
Rozsdamentes acéllemez és PE formadarabok |
|
|
|
Belső burkolat: |
|
Rétegelt, ragasztott 15 mm vastag padló+Grabiol JSC Mennyezet és oldalfal Max Dekor |
|
|
|
Utasajtók |
|
Kivitel: |
4 db, két oldalra beforduló, távműködtetésű, kétsávos belső lengő utasajtó, visszanyitó szerkezettel ellátva |
Képlete: |
2 - 2 - 2 - 2 |
|
|
Üvegek |
|
Szélvédő: |
Ragasztott, kétrétegű biztonsági üveg, vázba ragasztással rögzítve |
|
|
Oldalüvegek: |
Edzett, sík biztonsági üveg, vázba ragasztással rögzítve |
|
|
Vezető melletti ablak: |
Alumínium keretbe épített, középső rész elhúzható |
|
|
Hátsó szélvédő: |
Íves, ragasztott kétrétegű biztonsági üveg, vázba ragasztással rögzítve |
Fűtés, szellőzés |
|
Utastéri fűtés: |
Ventilátoros befúvó 3 db az utasülések alá szerelve |
Fűtőkészülék: |
MEP RT3 |
Tetőszellőző: |
Két irányban nyitható, vészkijáratként is használható |
Jég- és páramentesítő berendezés: |
Homlokfalban elhelyezett radiátor, állítható fúvókákkal |
Légkondicionálás |
WEBASTO kocsitestenként külön tetőegység |
Rámpa |
A második utasajtónál elhelyezett rámpa a kerekesszékes utasok részére, nyitása kézzel lehetséges. |
Lezáró jelentés (pdf) |